De fet, tant pot estar bé fer-ho des de petits com des més grans, l’únic que és important és que l’acadèmia on vagin garanteixi un contacte real amb l’idioma, “i no que se segueixi fil per randa un llibre”. “Acostuma a passar que les criatures segueixen a l’acadèmia el mateix llibre que a l’escola, i llavors és contraproduent perquè a l’acadèmia avancen la lliçó, i quan la toquen a classe, s’avorreixen”, explica la catedràtica. En aquest sentit, pot ser més beneficiós “mirar els dibuixos animats en anglès”, perquè escolten l’idioma d’una manera lúdica.
Ara Criatures, 16 de juny de 2012, http://www.ara.cat/premium/hemeroteca/pdf/720077987/cri_1339797600.pdf
El mateix, més o menys, es diu aquí:
Ihttp://criatures.ara.cat/lidiuenparenting/2012/06/08/si-miren-dibuixos-en-angles-van-be/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada