dimecres, 5 de juny del 2013

Aprenentatge de llengües. Divulgació de resultats d'investigació.

L'aprenentatge d’un idioma estranger s’ha convertit en un ideal de moltes famílies. Ara bé, la catedràtica de filologia anglesa de la Universitat de Barcelona i coordinadora del grup de recerca d’adquisició de llengües GRAL, Carme Muñoz, argumenta que no cal apuntar-los des de ben petits perquè n’aprenguin. 
De fet, tant pot estar bé fer-ho des de petits com des més grans, l’únic que és important és que l’acadèmia on vagin garanteixi un contacte real amb l’idioma, “i no que se segueixi fil per randa un llibre”. “Acostuma a passar que les criatures segueixen a l’acadèmia el mateix llibre que a l’escola, i llavors és contraproduent perquè a l’acadèmia avancen la lliçó, i quan la toquen a classe, s’avorreixen”, explica la catedràtica. En aquest sentit, pot ser més beneficiós “mirar els dibuixos animats en anglès”, perquè escolten l’idioma d’una manera lúdica.

El mateix, més o menys, es diu aquí:  
Ihttp://criatures.ara.cat/lidiuenparenting/2012/06/08/si-miren-dibuixos-en-angles-van-be/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada